Internationella beställningar: UPS Standard eller E-Expedited
Beställningar i Sverige: DHL Service point
Internationella beställningar (artiklar som skickas utanför Europeiska unionen) kommer att omfattas av importtullar, skatter och tullar enligt det land som produkten importeras till. Espresso Gear ansvarar inte för några tullar, skatter eller avgifter som uppkommer vid import av produkter till andra länder än Sverige. Kunden är skyldig att betala alla tullar, skatter och tullar som debiteras av kuriren och som tas ut av tull- och importavdelningen i deras respektive land. Espresso Gear AB är också skyldigt enligt lag att deklarera hela värdet (inköpspriset) på produkten på eventuella tulldokumentation. Vi kan inte deklarera ett lägre värde på ditt paket än det inköpspris som du betalade. Tack för att du förstår.
Beställningsstatus och bekräftelse
En e-postbekräftelse skickas till dig när beställningen har lagts och, om så begärs, återigen när den skickas. E-postmeddelandet innehåller information och instruktioner om hur du kan spåra leveransen av din beställning online (när spårning är tillgänglig). Om du inte får en e-postbekräftelse inom 24 timmar efter din beställning, skicka ett e-postmeddelande till sales@espressogear.com så svarar vi på din begäran så snart som möjligt.
Frakt och orderbehandling
Våra normala leverans- och beställningsdagar är måndag till fredag. Större beställningar skickas vanligtvis inom 1 veckor efter att beställningen har gjorts.
Subscribe
Sign up to get the latest on sales, new releases and more …